دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1402 - 17:00

بازی‌های آسیایی هانگژو| دختر وزنه‌بردار ایران نهم شد

بازی‌های آسیایی هانگژو| دختر وزنه‌بردار ایران نهم شد
دختر وزنه‌بردار ایران در رقابت دسته ۷۶ کیلوگرم بازی‌های آسیایی هانگژو به عنوان نهمی رسید.
کد خبر : 871660

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دوازدهمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، رقابت گروه A دسته ۷۶ کیلوگرم وزنه برداری زنان برگزار شد و دختر وزنه‌بردار ایران نهم شد.

الهه رزاقی رکورد ۹۳ یک‌ضرب، ۱۱۳ دوضرب و مجموع ۲۰۶ کیلوگرم را ثبت کرد و در رده نهم قرار گرفت.

۱۲ وزنه بردار در گروه A دسته ۷۶ کیلوگرم وزنه زدند و دو وزنه‌بردار تایلند و چین مسابقه را تمام نکردند.

عملکرد دختر وزنه‌بردار ایران به شرح زیر است:

حرکت یک‌ضرب

الهه رزاقی در حرکت اول و دوم یک‌ضرب وزنه های ۸۹ و ۹۳ کیلوگرم را بالای سر برد و سه چراغ سفید دریافت کرد. او در حرکت سوم موفق به مهار وزنه ۹۷ کیلوگرم نشد.

حرکت دوضرب 

رزاقی در حرکت اول، وزنه ۱۱۳ گیلوکرم را زد اما هیئت ژوری خطا اعلام کرد. در حرکت دوم وزنه ۱۱۳ کیلوگرم را بالای سر برد. در حرکت سوم وزنه ۱۲۰ کیلوگرم را نتوانست مهار کند. به این ترتیب با رکورد مجموع ۲۰۶ کیلوگرم به کار خود پایان داد. 

رزاقی: در تمرینات وزنه‌های بیشتری را زده بودم؛حیف شد

الهه رزاقی پس از حضور در تخته بازی‌های آسیایی گفت: «مسابقه خوبی بود. بدنم خیلی خوب بود و می‌توانستم بهتر از این کار کنم.»

رزاقی این را گفت و در خصوص جابجایی رکورد ایران ادامه داد: «من رکوردهایی را که در‌ تمرین زده بودم اینجا نزدم. خیلی می‌توانستم بهتر از این باشم. لحظه آخر آرنجم پایین آمد و نشد. سطح رقابت‌ها واقعا بالا بود.»

رزاقی در پایان گفت: «وزنه ۱۲۰ را راحت بالا کشیدم. بارها این وزنه را را در تمرینات زده بودم و واقعا وزنه سختی نبود؛ حیف شد.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته